Assistent Financial Controller – Soest (32-40 uur) – ID 110

Locatie: Soest.
Dienstverband: Vast (32 - 40 uur).
Bijgewerkt: 15/08/2024.
Salaris: €3.500 – €4.500.

Over onze klant

Voor een toonaangevende organisatie in de regio Soest, actief in diverse sectoren en landen, zijn wij momenteel op zoek naar een (Assistent) Financial Controller. In deze rol ben je verantwoordelijk voor diverse financiële activiteiten en speel je een sleutelrol in de maand- en jaarafsluitingen, daarnaast ben je verantwoordelijk voor verschillende rapportages. Onze klant heeft in Nederland een team van ongeveer 50 sterk betrokken medewerkers die binnen onder andere Tech, Healthcare en Logistiek slimme oplossingen bieden. Er heerst een no-nonsense cultuur, collegialiteit en er is veel flexibiliteit voor eigen ideeën. Bovendien zijn er volop mogelijkheden om door te groeien.

Functieomschrijving

In de rol van (Assistent) Financial Controller krijg je direct veel verantwoordelijkheid en de ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Je werkt vanuit de volgende verantwoordelijkheden:

  • Het beheren en controleren van de complete boekhouding;
  • Verzorgen van de maand- kwartaal en jaarafsluiting en opstellen van periodieke rapportages;
  • Voorbereiden, boeken en afstemmen van inkomsten, uitgaven en vooruitbetalingen;
  • Het verzorgen van BTW-aangiften, CBS en ICP-aangiften;
  • Fungeren als sparringpartner voor de interne organisatie met betrekking tot financieel gerelateerde vraagstukken;
  • Daarnaast lever je een actieve bijdrage aan de verbetering van interne processen en de kwaliteit van de Finance-organisatie.

Profiel

Als (Assistent) Financial Controller speel je vanaf het begin al gelijk een belangrijke rol binnen onze organisatie en heb je een fijne werkplek op ons hoofdkantoor. Met jouw scherpe inzicht in financieel-administratieve processen, draag je bij aan de groei van onze organisatie en krijg je de kans om snel stappen te zetten binnen het bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het volgende:

  • Bachelor werk- en denkniveau en afgeronde opleiding in financiële richting (Accountancy is een pre);
  • Circa 1-3 jaar relevante financiële werkervaring
  • Woonachtig in de regio Soest (45 min)
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Goede beheersing van Excel
  • Nauwkeurig en financieel sterk en analytisch inzicht.
  • Communicatief sterk, leergierig en collegiaal.

Aanbod

Onze klant biedt een leuke en verantwoordelijke functie met veel ruimte voor eigen initiatief. Bovendien is intern ruimte om door te groeien, is er oog voor een gezonde werk-privé balans. Je komt terecht in een gezellig team van enthousiaste collega’s.

Daarnaast ontvang je:

  • Een interessant salaris van € 3.500 – € 4.500 op basis van een fulltime dienstverband, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder premievrij pensioen en 13e maand;
  • Interessante aandelenregeling;
  • Gezellige teamuitjes en ruimte voor ontspanning op de werkvloer (o.a. tafelvoetbal, darten, etc.)
  • Mogelijkheden voor Flexibel werken (50/50).

Solliciteer direct!